ارائه بسته‌ای برای تعالی مدیریت شهری اصفهان/ با نگاه آینده‌پژوهانه به حل مسائل می‌پردازیم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از ارائه بسته‌ای برای تعالی مدیریت شهری اصفهان خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان در حوزه مطالعات و پژوهش رتبه نخست را در مبحث «شهر زندگی» دارد و تجربیات مدیریت شهری این کلان‌شهر در […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از ارائه بسته‌ای برای تعالی مدیریت شهری اصفهان خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان در حوزه مطالعات و پژوهش رتبه نخست را در مبحث «شهر زندگی» دارد و تجربیات مدیریت شهری این کلان‌شهر در اختیار دیگر شهرداری‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدعلی معرک‌نژاد در حاشیه افتتاح نمایشگاه مدیریت شهری «شهریران» اظهار کرد: شهرداری‌ها از ادارات پرتلاش و پویای کشور قلمداد می‌شوند که همواره با مردم در ارتباط هستند و نیاز است این مفاهیم را به اشتراک بگذارند.

وی افزود: برگزاری این رویدادها اشتراک‌گذاری مفاهیم مشترک مدیریت شهری خواهد بود، در این میان به نظر می‌رسد بخش خصوصی نیز می‌تواند موتور متحرک نمایشگاه‌ها باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تجارب زیادی در مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر وجود دارد که سعی داریم پیرو این نمایشگاه به اشتراک بگذاریم، بیان کرد: برای مثال دستگاه‌هایی تهیه شده است که پسماند را بازیافت می‌کند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه شهرداری اصفهان پیشرو در حوزه پسماند است که در این میان شهروندان نیز همراهی بسیار خوبی داشته‌اند، ادامه داد: در حوزه سازمان آتش‌نشانی اصفهان نیز اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری این کلان‌شهر در حوزه آموزش و نحوه فعالیت سگ‌های زنده‌یاب نیز فعالیت قابل قبولی ارائه کرده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به پویش «به نام شهید» در اصفهان گفت: در حوزه کارهایی که در شورای نام‌گذاری معابر صورت گرفت، پویش به نام شهید در قالب نام‌گذاری کوچه‌های به نام شهدا تعریف و اجرایی شده است.

معرک‌نژاد از ارائه بسته‌ای برای تعالی مدیریت شهری اصفهان خبر داد و افزود: شهرداری اصفهان در حوزه مطالعات و پژوهش رتبه نخست را در مبحث «شهر زندگی» دارد و تجربیات مدیریت شهری این کلان‌شهر در اختیار دیگر شهرداری‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه گفتمان شهر زندگی یک گفتمان جدید است، گفت: نگاه ما آینده‌پژوهانه است و سعی داریم فعالیت مدیریت شهری را به واسطه آن دستخوش تغییر کنیم و به حل دقیق مسائل بپردازیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال شهرداری این کلان‌شهر از ایده‌های قابل اجرای شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های اجرایی در مدیریت شهری اصفهان از همکاری با مجموعه‌های دانش‌بنیان نشئت می‌گیرد.