فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان کاشان گفت: امسال جهادگران کاشانی ۴۰ خانه محروم را بازسازی و تعمیر کردند و این خدمات ادامه دارد و در طول هفته بسیج ۴۰۰ تن قیر لازم برای جاده‌های روستایی و مزارع، تامین و به صورت رایگان در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفت. […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان کاشان گفت: امسال جهادگران کاشانی ۴۰ خانه محروم را بازسازی و تعمیر کردند و این خدمات ادامه دارد و در طول هفته بسیج ۴۰۰ تن قیر لازم برای جاده‌های روستایی و مزارع، تامین و به صورت رایگان در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: از میان یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان کاشان ۸۷۰ نفر از جمع بسیجیان مخلص دیار دارالمومنین هستند که این نشانگر مردم‌سالاری دینی و حضور اکثر مردم در عرصه‌های مختلف است.
وی ضمن اشاره به شعار هفته بسیج سال ۱۴۰۱ افزود: شهرستان کاشان با توجه به سابقه طولانی در خدمت‌رسانی و امور خیریه رایج میان مردم، پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر با محوریت قرارگاه‌های جهادی و جهادگران، خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.
اکبری با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار است، ابراز داشت: خدمات مختلفی علمی، فرهنگی، اجتماعی، مالی، درمانی و غیره از جمله محورهای خدمات بسیجیان در این هفته و در قالب پاتوق‌های خدمات است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان کاشان گفت: امسال جهادگران کاشانی ۴۰ خانه محروم را بازسازی و تعمیر کردند و این خدمات ادامه دارد و در طول هفته بسیج ۴۰۰ تن قیر لازم برای جاده‌های روستایی و مزارع، تامین و به صورت رایگان در اختیار دهیاری‌ها قرار گرفت.
وی از ترمیم و بازسازی چشمه‌های آب روستایی خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته سه قنات لایروبی و در اختیار روستائیان شهرستان قرار می‌گیرد و تمامی اقشار بسیج به هر نحوی و در حوزه‌های مختلف خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند.