شیراز – مدیرکل کانون پرورش فکری فارس از آغاز بیست و چهارمین مرحله استانی قصه گویی با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار مهر، سعید رضا کامرانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: بیست و چهارمین مرحله استانی قصه گویی به میزبانی […]

شیراز – مدیرکل کانون پرورش فکری فارس از آغاز بیست و چهارمین مرحله استانی قصه گویی با حضور ۲۰۰ شرکت کننده در شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرنگار مهر، سعید رضا کامرانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: بیست و چهارمین مرحله استانی قصه گویی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی، ۲۰۰ قصه گو شرکت کردند ادامه داد: ۱۵ قصه گو از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند که امروز و فردا در بخش‌های کودک و نوجوان، پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: از هر گروه ۳ قصه گوی برگزیده انتخاب می‌شوند و به مرحله منطقه‌ای و سپس کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه گویی قرار است آبان ماه در اهواز و مرحله کشوری هم شب یلدا در تهران برگزار می‌شود