«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل باتمانی مدیر پیام آوران و تشکل فرزندان شاهد استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.متن پیام بدین شرح است:فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا […]

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل باتمانی مدیر پیام آوران و تشکل فرزندان شاهد استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان، برعموم مسلمین جهان و عزاداران حسینی تسلیت و تعزیت باد.
 ـ
عاشورا، مائده بزرگ روح انسان در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلّی گاه ایمان و تجلّی کعبه در میقات خون است.

ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فرصتی ارزشمندی برای تمامی آزادگان جهان است تا برای رسیدن به شعور و شور حسینی، با پیروی از سید و سالار شهیدان با ظلم‌ ستیزی و عدالت‌خواهی، قدم در راه رستگاری و سعادت بگذارند.

امید است با استعانت از الطاف الهی، توفیق درنگ و تأمل در فلسفه‌ی عاشورا و همچنین عزاداری برای شهدای کربلا را پیدا کرده و از این ایام معنوی، روح و روان خود را جلا دهیم.
 

خادم الشهید اسماعیل باتمانی: مدیر پیام آوران و تشکل فرزندان شاهد استان کردستان