در سفر رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهرهای نطنز و بادرود استان اصفهان موضوع اجرای طرح های اولویت دار تامین آب شرب پیگیری شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با سفر محمدرضا رضایی کوچی که به دعوت رحمت الله فیروزی پور نماینده […]

در سفر رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهرهای نطنز و بادرود استان اصفهان موضوع اجرای طرح های اولویت دار تامین آب شرب پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی آبفا استان اصفهان، همزمان با سفر محمدرضا رضایی کوچی که به دعوت رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه اول تیرماه جاری صورت گرفت موضوع تامین اعتبار برای اجرای خط انتقال از محل تاسیسات آب بادرود تا ورودی شهر و همچنین اصلاح خط انتقال و حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه جدید در نطنز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اضافه می شود هم اکنون ساکنان ۱۸ روستا و دو شهر نطنز و طرق رود در قالب ۱۲۵۰۰ انشعاب از خدمات آبفای نطنز و ساکنان دو شهر بادرود و خالدآباد و ۶ روستای منطقه در قالب ۱۲۹۰۰ انشعاب آب از خدمات آبفای بادرود استفاده می کنند.