اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه در حاشیه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: ۲۸۰ عنوان برنامه همچون پخش فیلم، برپایی کارناوال شادی و بازی‌های خلاقانه در ۲۲۰ محله در حاشیه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اجرا می شود. به […]

اجرای ۲۸۰ عنوان برنامه در حاشیه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: ۲۸۰ عنوان برنامه همچون پخش فیلم، برپایی کارناوال شادی و بازی‌های خلاقانه در ۲۲۰ محله در حاشیه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، میثم بکتاشیان با اشاره به تعداد و محل اکران آثار جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: ۳۸ اثر جشنواره در پردیس‌های سینمایی ساحل و چهارباغ اکران می‌شود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت
iticket.ir
از ساعات اکران، موضوعات و عناوین فیلم‌ها آگاه شوند.

او افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت حضوری بلیت نیز مراجعه کنند اما به علت فضای فشرده جشنواره بهتر است که تا حد ممکن بلیت را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص برنامه‌های جنبی جشنواره تصریح کرد: با توجه به تأکیدات شهرداری و شورا، به صورت ویژه به محلات شهر پرداخته شده و بر این اساس از معاونان شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه دعوت شده تا اجرای برنامه‌های جنبی در ۲۲۰ محله را برعهده بگیرند.
او از تهیه ۲۸۰ عنوان برنامه با اولویت اجرا در مناطق کم برخوردار خبر داد و اضافه کرد: برخی از این برنامه ها شامل پخش فیلم، کارناوال‌های شادی، عروسک‌، تن پوش و بازی‌های خلاقانه در حوزه کودک و نوجوان است که با هدف امیدآفرینی و استفاده همه کودکان و نوجوانان از این رویداد اجرا می شود.
بکتاشیان ادامه داد: هدف ما توجه به همه اقشار از جمله کودکان معلول جسمی و بیمار است و به این منظور پخش فیلم و اجرای برنامه‌های شادی آفرین را در دو بیمارستان سیدالشهدا (ع) و امام حسین (ع) در دستور کار داریم.
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه از ۳۵ دوره جشنواره، ۲۳ دوره آن در اصفهان برگزار شده است، تاکید کرد: این جشنواره با هویت تاریخی اصفهان عجین شده و می‌توان آن را میراث فرهنگی ناملموس این شهر دانست.
او با اشاره به برگزاری المپیاد فیلم‌سازی همزمان با جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند از سراسر کشور تا دوازدهم آبان ماه امسال فرصت حضور در این المپیاد را دارند و جزئیات آن را می‌توانند از طریق سایت جشنواره دنبال کنند.
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: با برگزاری این المپیاد به دنبال کشف استعدادها و تولید فیلم‌های کوتاه هستیم و با ایجاد صندوق پروانه سعی بر این است که برای تولید فیلم‌های بلند اقدام کنیم. بنابراین کلیه هنرمندان و افراد مستعد حوزه فیلم و سینما می‌توانند در این رویداد شرکت کنند