سهم سقز از آسفالت راه روستایی پایین تر از میانگین کشوری و استانی است فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه، راه از اولویتهای اول شهرستان است، گفت: سهم این شهرستان از آسفالت راه روستایی، کمتر از میانگین کشوری و استانی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جعفر توان در این […]

سهم سقز از آسفالت راه روستایی پایین تر از میانگین کشوری و استانی است

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه، راه از اولویتهای اول شهرستان است، گفت: سهم این شهرستان از آسفالت راه روستایی، کمتر از میانگین کشوری و استانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جعفر توان در این باره اظهار داشت: اعتبارات حوزه راه این شهرستان سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال بود که امسال این میزان به ۶۸۰ میلیار ریال افزایش پیدا کرده است.

وی سهم حوزه بهداشت از اعتبارات محرومیت زدایی را ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در کنار هزینه مناسب این اعتبارات، باید حضور منظم و بر اساس برنامه پزشک و دهیار در مراکز بخش و روستاهای قمر، با جدیت رصد شود.

فرماندار سقز پایین بودن روستاها از آب شرب سالم را از دیگر دغدغه ها دانست و ادامه داد: به همت قرارگاه امام حسن (ع) ۵۳ روستا تحت پوشش قرار می گیرد و این شاخص توسعه پیدا می کند.

وی با اشاره به نقش مهم شورای بخش، تاکید کرد: اعضای شورای بخش باید برای رفع مشکلات در روستا و همچنین رفع اختلافات بین شورا و دهیار، حکمیت کنند.