معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند ۵ نفره اراذل و اوباش که به وسیله سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و سلب آسایش آنان می شدند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش […]

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند ۵ نفره اراذل و اوباش که به وسیله سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و سلب آسایش آنان می شدند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طرح های امنیت محله محور از اول تیرماه توسط پلیس های تخصصی به منظور ارتقای امنیت و ارتقای احساس امنیت مردم محلات اجرا شده و با اقتدار کامل این طرح ها در حال اجرا است که با استقبال گسترده مردم نیز مواجه شده است.

وی افزود: در همین راستا مردم محلات هم با خادمان خود در انتظامی استان اصفهان داشتند و همکاری خوبی داشته و اطلاعات لازم از رفتارها و حرکات اراذل و اوباش در محلات را از طریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان ما اطلاع دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: در همین راستا براساس اطلاعاتی که از طریق تماس ها و ارتباطات مردمی جمع آوری شده بود مشخص شد باندی ۵ نفره از افراد شرور با اقدامات شرارت آمیز خود باعث سلب آسایش مردم در یکی از محلات شهر اصفهان شدند که بلافاصله برخورد با آنان در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت و پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با دستگاه قضائی متهمان در یک عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی، حمل و نگهداری و خرید و فروش سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، ایجاد نزاع و درگیری، تهدید و اخاذی از مردم با استفاده از ماموران پلیس را از جمله اتهامات این باند ذکر کرد و گفت: از محل اختفای این باند ۲ قبضه اسلحه کلت کمری، ۱۲ عدد فشنگ، ۲عدد سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح های امنیت محله محور با اقتدار کامل و هماهنگی با دستگاه قضائی در سطح استان اجرا خواهد شد تاکید کرد: اجازه هیچگونه اعمال مجرمانه ای را به مجرمان و قانونشکنان نخواهیم داد و انشاء الله عرصه را بر آنها تنگ خواهیم کرد به گونه ای که یا اینکه مجبور به ترک استان شده و یا به قانون تمکین کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم با طرح های پلیس، خاطر نشان کرد: تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس های مردمی است و از شهروندان می خواهم که این همکاری را همچنان ادامه داده و اطلاعات و اخبار خود از تحرکات اراذل و اوباش، خرید و فروش مواد مخدر، وجود معتادان متجاهر و هرگونه اقدامات مجرمانه دیگر را به ما ارائه دهند تا در اسرع وقت با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.