به گزارش پایگاه خبری شهیدیارانجمعی از تشکل های فعال شاهد وایثارگر کشور بیانه ای صادر کردند متن بیانیه بدین شرح است: جنایت جدید پیر فتنه بار دیگر پرده از خوی حمایت تمام قد از داعش و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها کنار زد. دستان پلید رژیم صهیونیستی پیرمرد متوهم و رهبر فرقه […]

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران
جمعی از تشکل های فعال شاهد وایثارگر کشور بیانه ای صادر کردند

متن بیانیه بدین شرح است:

جنایت جدید پیر فتنه بار دیگر پرده از خوی حمایت تمام قد از داعش و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنها کنار زد.

دستان پلید رژیم صهیونیستی پیرمرد متوهم و رهبر فرقه فتنه ۸۸ را به مهلکه ای فرستادند که غیر از اهانت به عاشورا، این بار به حمایت از داعش و اهانت وقیحانه به سردار پر افتخار شهید مدافع حرم سردار همدانی کشاند.

الحق شهید همدانی مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود که با تلاش‌ها و مجاهدت های خود در تمام صحنه‌ها نقش آفرینی کرد. در دوران ستم شاهی، دفاع مقدس و بعد از آن از جمله فتنه ۸۸ و مبارزه با داعش به درخواست دولت سوریه به گونه ای عمل کرد که موجب فخر ایران و اسلام شد.

ملت ایران همواره قدردان مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم هستند زیرا آنها علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت(ع) از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند.

ضمن محکومیت این اقدام ننگین انزجار خود را از سخنان سخیف میرفتنه میرحسین موسوی اعلام می داریم و جهت پاسداشت خون شهیدان عزیز خواستار برخورد جدی با اقدام وقیحانه ایشان هستیم.

کمیته مردمی خادمیاران گلستان شهدا

انجمن فرزندان شاهدوایثارگراستان اصفهان

خانه ایثارگران استان اصفهان

پایگاه مقاومت بسیج شاهد

مجمع نخبگان حوزوی دانشگاهی اصفهان

مرکز توانمندسازی مدیران
شاهدوایثارگراستان اصفهان

بنیادحجاب و عفاف استان اصفهان

پایگاه خبری شهیدیاران

پیام آوران ایثار وتشکل فرزندان شاهد وایثارگر استان کردستان