تعداد ۱۴۰۱۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان کردستان با شروع اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در مدت ۱۵م لغایت ۲۷ اسفند ماه جاری، تعداد ۱۴۰۱۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بیش از ۲۱۰ بازرسی بهداشت […]

با شروع اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در مدت ۱۵م لغایت ۲۷ اسفند ماه جاری، تعداد ۱۴۰۱۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بیش از ۲۱۰ بازرسی بهداشت محیط دانشگاه در استان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر فرزام بیدارپور ضمن قدردانی از همکاران بازرسی بهداشت محیط دانشگاه به جهت ارائه خدمات خستگی ناپذیر برای تامین سلامتی مردم و مسافران در این ایام نوروزی و ماه مبارک رمضان، گفت: طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه جاری شروع و تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ در سطح استان ادامه خواهد داشت.
وی از انجام ۱۴۰۱۴ مورد بازدید در مدت ۱۵م لغایت ۲۷ اسفند ماه جاری از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بیش از ۲۱۰ بازرس بهداشت محیط دانشگاه در استان خبر داد و گفت: ۱۶۴۶ مورد صدور اخطاریه و ۸۲ مورد معرفی به مراجع قضایی از جمله اقدامات صورت گرفته در این مدت است.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ابراز نمود: در این مدت بازرسین بهداشت محیط ۱۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی را پلمپ نموده اند.
دکتر بیدارپور گفت:علاوه بر این، در بازرسی های ضربتی بهداشتی محیطی طرح مذکور بیش از ۲۱ تن انواع مواد غذایی فاسد و یا تاریخ گذشته ضبط و معدوم شده است.