حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی کشور در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و تصریح کرد: روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین معتمدی، مدیرکل […]

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی کشور در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و تصریح کرد: روابط عمومی تلفیقی از دانش، مهارت، هنر و تجربه است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان،

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در پیامی، فرارسیدن «۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌ عمومی» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی
سلام علیکم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم.

در عصر ارتباطات و در دنیای امروز جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می شوند.

روابط عمومی رسالت و نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی و رشد فرهنگی جامعه دارد همانطور که مقام معظم رهبری نیز در راستای جایگاه واقعی و والای روابط عمومی در سازمان های دولتی فرموده اند:”
در مورد خود روابط عمومی، برادران شاغل در این کار به شأن و مسئولیت کار واقف هستند به خصوص در این ایام که با مسئولان کشور تماس گرفتند و نقطه نظرها روشن شده است.

روابط عمومی ها می دانند کارشان چیست و چه توقعی از آن ها می رود. شاید کار روابط عمومی ها بتوان به عنوان رابط بین دستگاه ها و مردم ملاحظه کرد.”

در پایان ضمن تشکر از تلاش های همه مدیران، کارکنان و کارگزاران این حرفه دشوار و حساس در سراسر کشور، به ویژه به همکاران گرامی در اداره کل استان در ستاد و رابطین محترم روابط عمومی در شهرستان ها، این مناسبت را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی دغدغه‌مندان این عرصه آرزوی توفیق می‌کنم.
رمضانعلی معتمدی
مدیرکل