نقش و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات/برای رفع مشکلات مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی، مشکلات و نیازمندیهای روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و […]

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی، مشکلات و نیازمندیهای روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و برای رفع آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید هادی روشن امروز در جمع مردم روستای دو ویسه اظهار کرد: اگر بخواهیم به صورت اجمالی مروری بر اتفاقات و اهداف دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته باشیم، می توانیم به جنگ تحمیلی، تهاجمات فرهنگی، تهدید و تحریم های اقتصادی و در حال حاضر نیز، به جنگ نرم اشاره کنیم.
روشن گفت: مردم غیورکردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با هوشیاری، شجاعت و شهامت خود در تمامی صحنه های سیاسی و… توانسته اند در مقابل دسیسه ها و اهداف دشمنان نظام وانقلاب ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه های ملی افتخار آفرین باشند. 

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی می تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه را به وجود بیاورد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با اشاره به یکی از مشارکت های پیش و رو، انتخابات مجلس است که در اسفند ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد:انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است و هرچقدر پرشور و قوی برگزار شود، مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظر خواهیم داشت.
وی افزود:امیدواریم این انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مولفه رقابت ،سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار شود.

روشن گفت: در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی، مشکلات و نیازمندیهای روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و برای رفع آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان افزود:با جلسه ای که با بخشدار محترم داشتیم تمام موضوعات را بررسی می کنیم و تلاش خواهیم کرد با در نظر گفتن وضعیت آب و هوا در اسرع وقت مشکلات را برطرف کنیم.
وی به مشکل آنتن دهی همراه اول در روستای دو ویسه اشاره کرد وگفت:طی هماهنگی با مسئولین مربوطه در ۱۰ روز آینده به امید خدا این مشکل برطرف خواهد شد و چمن مصنوعی، آسفالت ورودی روستا، وضعیت آب شرب و کشاورزی نیز، در دستور کار قرار گرفته که انشالله سعی خواهیم کرد در اولین فرصت و با پیگیری های بخشدار محترم به سرانجام برسد.