معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: ورود مردم به صحنه تشکیل شرکت های تعاونی با هدف افزایش تولید و اشتغال، از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، روز گذشته مراسم افتتاح نمادین ۴۵۷ […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: ورود مردم به صحنه تشکیل شرکت های تعاونی با هدف افزایش تولید و اشتغال، از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، روز گذشته مراسم افتتاح نمادین ۴۵۷ طرح تعاونی سراسرکشور و پروژه شرکت تعاونی مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان، بعنوان یکی از ۵ طرح شاخص و موفق کشور از طریق ویدیو کنفرانس توسط ریاست محترم جمهوری و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران دستگاه ها و شرکت های تعاونی برتر استان اصفهان برگزار شد.
در این آیین معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان بیان کرد: یکی از برکاتی که پس از انقلاب اسلامی در کشور اتفاق افتاد؛ ورود مردم به صحنه تشکیل شرکت های تعاونی با هدف افزایش تولید و اشتغال است.
خضری ادامه داد: بسیاری از شرکت های تعاونی در شرایط اوج مشکلات اقتصادی و تورم توانستند با مشارکت و تشکیل تعاونی بر مشکلات پیش روی فائق آیند.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان های زیادی در سطح کشور ساخته می شود ولی ساختمانی که در حال افتتاح آن هستیم به واسطه اینکه در حوزه تعاونی و مشارکت بوده از نظر زیبایی و پایان کار از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است.
محمد شریف زارعی فرماندار ویژه کاشان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تاسیس شرکت های تعاونی دارای تاریخچه بسیار قدیمی در دنیا به خصوص در ایران دارد، ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی را تعاونی ها تحت تاثیر قرار می دهند.
زارعی با اشاره به افتتاح ۴۵۷ طرح تعاونی در سطح کشور همزمان با هفته تعاون، بیان کرد: یکی از طرح هایی که امروز بدست معاون استاندار اصفهان به بهره برداری رسید طرح مسکن کارکنان سازمان نظام پزشکی کاشان است که جای تقدیر و تشکر دارد.