سوختن و عصبانیت دشمنان از بعضی حرکتهای فرهنگی نشان دهنده درست بودن آن کار است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده و ناراحتی و دست و پا زدن دشمنان انقلاب اسلامی از این حرکت […]

سوختن و عصبانیت دشمنان از بعضی حرکتهای فرهنگی نشان دهنده درست بودن آن کار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد، با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده و ناراحتی و دست و پا زدن دشمنان انقلاب اسلامی از این حرکت افزود: وقتی دشمن می بیند که کودکان دهه نودی در سراسر ایران به میدان می آیند و عاشقانه برای امام زمان(عج) سرود می خوانند عصبانی می شوند و همین سوختن و عصبانیت دشمنان نشان دهنده درست بودن این کار فرهنگی است.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز کادرسازی در نیروهای مسلح به ویژه سپاه کار ارزشی است و باید افرادی که از نظر علمی، فنی و اعتقادی مفید هستند برای پاسداری از انقلاب اسلامی تربیت شوند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید کادر خود را به گونه‌ای تربیت کنند که این نیروها، مخلصانه در راه انقلاب و خدمت به مردم و نظام اسلامی فعالیت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: زمانی که نیروهای مسلح به تربیت و کادر سازی مشغول هستند باید به شیوه‌ای اقدام کنند که این نیروها متدین تربیت شوند چرا که نیروی متدین هیچگاه تخلف نمی‌کند و همواره مراقب رفتارها و کارهای خود است.
وی با اشاره به اجرای سرود سلام فرمانده و ناراحتی و دست و پا زدن دشمنان انقلاب اسلامی از این حرکت افزود: دشمنی که شبانه روز در حال فعالیت و فاصله گذاشتن بین مردم و خصوصا نسل نوجوان از انقلاب است وقتی می بیند که کودکان دهه نودی در سراسر ایران به میدان می آیند و عاشقانه برای امام زمان(عج) سرود می خوانند عصبانی می شوند و همین سوختن و عصبانیت دشمنان نشان دهنده درست بودن این کار فرهنگی است.
وی حرکت پیاده روی به سمت مرقد امام خمینی(ره) با عنوان کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی را نیز جزء حرکتهای درست معنوی و فرهنگی در این ایام دانست و افزود: امام خمینی(ره) به گردن همه ما حق دارد اما علت درستی این حرکت نیت داوطلبانه دانشجویان برای حضور در این کاروان و همچنین بیزاری دشمنان از این حرکت است.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با اشاره به اعزام کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی اظهار داشت: دانشجویان این دانشکده امسال نیز برای بیست و چهارمین سال در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در روز دهم خرداد از مبداء گلستان شهدای اصفهان به مدت پنج روز، مسیر اصفهان تا مرقد مطهر را طی می‌کنند.
سرتیپ دوم پاسدار مهدی سرور افزود: بیش از ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه امیرالمومنین اصفهان در قالب دوی امدادی به مَرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: این کاروان مسافت حدود ۶۰۰ کیلومتری این مسیر را از روز دهم تا سیزدهم خرداد جاری، از ده‌ها شهر و روستای استان‌های اصفهان، قم و تهران در این مدت بصورت دوی امدادی عبور می‌کند.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت: ۱۱۴ ختم قرآن کریم، ختم ۱۴ میلیون صلوات، غبار روبی ۶۶ گلزار شهدا، دیدار با ۵۸ خانواده شهید و دیدار با علما و ائمه جمعه از مهمترین برنامه‌های این کاروان در طول مسیر است.
وی افزود: بزرگداشت راه، خط، هدف و مرام و شناخت بیشتر ابعاد شخصیت حضرت امام به جوانان بویژه نسل‌های دوم و سوم سپاه و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف این کاروان است.
فرمانده دانشگاه علوم و فنون زمینی حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انجام رزمایش بزرگ فرهنگی، معنوی، انقلابی و حماسی در سطح شهرهای طول مسیر به‌منظور اعلام پشتیبانی سپاه از نیروهای انقلابی، مومن و حزب اللهی و اعلام برائت از دشمنان قسم خورده انقلاب و ایجاد آمادگی همه‌جانبه بین نیروهای انقلابی سپاه برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در مواجهه با دشمنان قسم خورده نظام از دیگر اهداف برگزاری این دوی امدادی محسوب می شود.
سرتیپ دوم پاسدار سرورافزود: این کاروان امسال مسیر حدود ۶۰۰ کیلومتری خود را با عبور از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، مورچه خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، قم، حسن‌آباد و تهران بصورت دوی امدادی می پیمایند.