معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: وظیفه ما این است برای تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با تمام توان تلاش کنیم.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز ۲۴ شهریورماه، کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان با […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: وظیفه ما این است برای تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی با تمام توان تلاش کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز ۲۴ شهریورماه، کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: یاری خداوند و همت همه مسئولان و تلاشگرانی که نقش و جایگاه خود را در برگزاری مراسم اربعین حسینی درک کرده‌اند باعث شد؛ تا برگزاری این آیین عظیم تاکنون مدیریت شود. البته مشکلاتی هم وجود داشت اما نحوه عملکرد مسئولان در مدیریت مشکلات به وجود آمده و ارائه راهکارها، قابل تأمل است.