مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تلاش همه انبیا ایجاد باور به وعده‌های الهی در مردم بود، گفت: روحانیون و مبلغین باید باور به خدا را در جامعه تقویت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در […]

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تلاش همه انبیا ایجاد باور به وعده‌های الهی در مردم بود، گفت: روحانیون و مبلغین باید باور به خدا را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون و مبلغین در صحنه تقویت دینداری جامعه زحمات زیادی می‌کشند که جای تقدیر و تحسین دارد.
وی با بیان اینکه حرکت انبیا در طول تاریخ ابعاد مختلفی داشته است، افزود: از مهمترین ابعاد حرکت انبیا که در جای جای قرآن به آن پرداخته شده باورمند کردن مردم به وعده‌های الهی است.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد:همه انبیا تمام تلاش خود را کردند که باور به وعده‌های خداوند را در مردم ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام سیفایی تصریح کرد: تا زمانیکه باور وجود نداشته باشد تاثیرگذاری اجتماعی نیز ایجاد نمی‌شود و بندگی واقعی در جامعه به وجود نمی‌آید.
وی اضافه کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، اتصال به امر الهی و باور کردن وعده‌های الهی است و باید از این ماه مبارک برای تحقق اهداف دینی و الهی بهره برد.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: روحانیون و مبلغین باید باور به خدا را در جامعه تقویت کنند و دین اسلام را آنگونه که خواست خدا و رسول خداست در گسترش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه علمای دینی توطئه‌های منافقان را به‌خوبی برای مردم روشن کنند، به آیه ۲۲ سوره احزاب اشاره و عنوان کرد: وعده‌های خداوند دروغ نیست اما دشمنان دنبال این هستند که آن را وارونه جلوه بدهند که نیاز است باور مردم را نسبت به فرموده حق‌تعالی تقویت کنیم.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی جنایت روز گذشته در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد و یادآور شد: دشمنان نظام دنبال این هستند که همه مسلمانان شیعه و سنی را به جان هم‌بندازند که باید در مقابل آنان بایستیم چرا که دشمنان وقتی فهمیده‌اند که این ملت برای همه الگوست درصددند مردم را به جان هم بیندازند و ایجاد تفرقه کنند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان