نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر اقناعی است نه ابلاغی. نشست هیات مدیره قطعه هنرمندان شهر سنندج با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این نشست که امروز ۲۲شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر اقناعی است نه ابلاغی.

نشست هیات مدیره قطعه هنرمندان شهر سنندج با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این نشست که امروز ۲۲شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و معاون فرهنگی و اعضای این هیات برگزار شد.

در خصوص معرفی دو نفر از هنرمندان عرصه های مختلف هنری و فرهنگی برای حضور در هیات امنای قطعه دعوت بعمل آمد و پیرامون نوسازی قطعه هنرمندان با حضور مدیر آرامستان بحث و تبادل نظر شد.
دریایی در این نشست صمیمی گفت:نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر اقناعی است نه ابلاغی.
وی افزود: برای دیدار و تجلیل از مفاخر و هنرمندان استان نیاز هست شما به ما طرح و برنامه بدهید تا همه هنرمندان را در سطح استان بصورت یکسان ببینیم و از آنها با مشورت شما تجلیل و قدردانی شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد:هیچ‌ مرزبندی و اولویتی در در نگاه ما به عرصه فرهنگ و هنر کردستان به ویژه هنرمندان و به طور کلی اصحاب فرهنگ و هنر وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در این مدت مسئولیت من کارهای خوبی در عرصه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین برگزاری جشنواره های فاخر صورت گرفته است، تا اکنون ۴۱میلیارد تومان در سال گذشته تسهیلات کم بهره بانکی به اصحاب فرهنگ و هنر اعطا شده است از ۵۲نفر هنرمند سطح استان در منازل آنها دیدارهای صمیمی همراه با کمک ها نقدی صورت گرفته است.
در پایان هر کدام از اعضای هیات امنای قطعه توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت فرهنگی و هنری استان و شرایط قطعه هنرمندان به سمع و نظر مدیر کل و حضار رسانیدند.

کویستان عبدالحکیمی