هنوز یادمان نرفته که مستکبران چگونه تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در بستر فضای مجازی خارجی پاک می‌کردند و حتی کاربران را محدود و حتی حذف می‌کردند! این حرکت زشت‌شان نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ ایران اسلامی بود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، […]

هنوز یادمان نرفته که مستکبران چگونه تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در بستر فضای مجازی خارجی پاک می‌کردند و حتی کاربران را محدود و حتی حذف می‌کردند! این حرکت زشت‌شان نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ ایران اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، همه ما ایرانی‌ها درس ایستادگی و صبر و استقامت را باید از سردار حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم کسی که مظهر استقامت و جسارت است و با حضور سبز خود همواره کابوسی برای جهانیان بوده است و اینک حتی پس از شهادت این سردار اسلام اسم و عکسش کابوس برای دشمنان اسلام است.

یادتان نرود حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) چند سال قبل فرمودند: از اسم و عکس حاج قاسم هم می‌ترسند. امشب در بازی فوتبال تیم فولاد مبارکه سپاهان با الاتحاد عربستان همه دیدند تیم عربستانی چگونه از اسم و عکس حاج قاسم سلیمانی ترسیدند. جانم به فدای امام خامنه‌ای باشد که معظم له چند سال پیش این مورد را تذکر داده بودند. یادتان نرود که حاج قاسم در مورد امام خامنه‌ای فرموده بودند: چه شیعه چه سنی، والله! اشهد بالله! سرآمد همه این روحانیت، این علما از مراجع ایران و مراجع غیر ایران، این مرد بزرگ تاریخ یعنی «آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» است.

علی ناظری
دهم مهرماه سال ۱۴۰۲