فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان دیواندره خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان در این باره اظهار داشت: در پی هماهنگی واشراف اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی شهرستان […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر تریاک توسط ماموران انتظامی شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار “علی آزادی” فرمانده انتظامی استان کردستان در این باره اظهار داشت: در پی هماهنگی واشراف اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی شهرستان های(میاندوآب و بوکان) مبنی بر انتقال و جا به جایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو ساینا در محور های مواصلاتی شهرستان دیواندره ،دستور به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی دیواندره با تحقیقات به عمل آمده، پس از اطمینان از صحت موضوع، خودروی مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۵۳ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، توسط ماموران انتظامی کشف وراننده دستگیر گردید.

سردار “آزادی” در پایان تصریح نمود: متهم مورد نظر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.