استاندار کردستان، با اشاره به انتصاب مدیران جوان بومی در استان، تاکید کرد: مسیر پرورش نیروی بومی و انقلابی کارآمد را دنبال می‌کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تقدیر و معارفه سه نفر از مدیران استانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصالت را از […]

استاندار کردستان، با اشاره به انتصاب مدیران جوان بومی در استان، تاکید کرد: مسیر پرورش نیروی بومی و انقلابی کارآمد را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تقدیر و معارفه سه نفر از مدیران استانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اصالت را از جمله مولفه‌های لازم برای مدیران عنوان کرد و گفت: اصالت به مردم‌داری، ولایتمداری و خدمت به مردم است.
وی قومیت و مذهب را در انتخاب و انتصاب مدیران بی‌تاثیر خواند و گفت: همه باید با برادری به مردم خدمت کنیم و کردستان معیار این برادری است.
استاندار کردستان در این مراسم از زحمات برهان صلواتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و جبار احمدپور رییس صندوق بیمه روستاییان کشاورزان و عشایر تقدیر و آنان را جزو سرمایه‌های استان عنوان کرد.
دکتر زارعی‌کوشا در ادامه برای فرزاد پیشکاری، فردین وکیلی و احمد توانا به عنوان مدیران جدید این ادارات آرزوی موفقیت کرد و هر سه نفر را جزو نیروهای جوان و انقلابی معرفی کرد.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعهد استان برای ایجاد ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر اشتغال در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: شورای اشتغال، مهمترین شورای کردستان در سال آینده است.
وی افزود: ما در سال آینده دو تعهد خیلی بزرگ در استان یعنی ساخت مسکن و ایجاد اشتغال داریم و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار برای اجرایی کردن این دو تعهد استفاده کنیم.
وی بیان کرد: تعهد کردستان در ساخت مسکن ۸۷ هزار واحد و در ایجاد اشتغال ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر است که برای تحقق هر دو هدف باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی و تمهید کنیم.
در پایان این مراسم از برهان صلواتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و جبار احمدپور رییس صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر تقدیر و فرزاد پیشکاری، فردین وکیلی و احمد توانا به عنوان مدیران جدید این ادارات معرفی شدند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان