با استمرار شرایط اضطرار آلودگی هوا،پایش های ویژه زیست محیطی در شهرستان های استان انجام شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست «پارما» از ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های نطنز، لنجان، شاهین شهر و میمه، نائین، فلاورجان، مبارکه و شهرضا، در اجرای مصوبات جلسه مورخ ۱۳ / […]

با استمرار شرایط اضطرار آلودگی هوا،پایش های ویژه زیست محیطی در شهرستان های استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست «پارما» از ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های نطنز، لنجان، شاهین شهر و میمه، نائین، فلاورجان، مبارکه و شهرضا، در اجرای مصوبات جلسه مورخ ۱۳ / ۴ / ۱۴۰۱ کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، پایش های ویژه زیست محیطی توسط کارشناسان ادارات شهرستان ها انجام شد.

بر اساس گزارش های وارده، شهرک های صنعتی و بیش از ۳۵ واحد صنعتی و معدنی این شهرستان ها مورد پایش قرار گرفتند که منجر به صدور اخطاریه، تذکر به عدم فعالیت و جلوگیری از فعالیت برای واحدهای فعال و آلاینده شد. واحدهایی که در شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت خود را غیرفعال کرده اند نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.

واحدهایی از قبیل تولید و دانه بندی شن و ماسه، سنگ شکن و سنگ کوبی ، واحدهای صنعتی و معدنی که فعالیت آن ها باعث تشدید آلودگی هوا می شوند، در این پایش ها مورد توجه ویژه بودند.