صدور بیش از ۱۲۰ هزار گواهی سوءپیشینه الکترونیک در سال گذشته دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش از ۱۲۰ هزار گواهی سوءپیشینه الکترونیک در سال گذشته در استان اصفهان صادر شده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان: سید محمد موسویان با اعلام این خبر گفت: […]

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش از ۱۲۰ هزار گواهی سوءپیشینه الکترونیک در سال گذشته در استان اصفهان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان: سید محمد موسویان با اعلام این خبر گفت: یکی از این اقدامات در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه و اجرای سند تحول قضایی و بهره‌مندی از سامانه‌های ارتباطی نوین، صدور گواهی عدم سوءپیشینه برای اشخاص متقاضی به‌صورت الکترونیکی است که از طریق مراجعه متقاضیان گواهی عدم سوءپیشینه کیفری به پایگاه اطلاع‌رسانی adliran.ir در ساعات اداری در مدت‌زمان کمتر از چهار ساعت و به‌سرعت صادر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: بیشترین موارد در خصوص صدور گواهی سوءپیشینه دررابطه‌با استخدام، آموزش ضابطین، ثبت شرکت‌ها و جواز کسب بوده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه متقاضیان گواهی دیگر نیازی به حضور مراجعه حضوری ندارند، افزود: بسیاری از شهروندان و مراجعه‌کنندگان از روش دسترسی جدید بی‌اطلاع هستند؛ بنابراین متقاضیان می‌توانند به سایت مذکور مراجعه و نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام نمایند.