قرعه‌کشی ایران خودرو امروز برگزار می‌شود مراسم قرعه‌کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار می‌شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نتیجه این قرعه کشی چند روز دیگر […]

قرعه‌کشی ایران خودرو امروز برگزار می‌شود

مراسم قرعه‌کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار می‌شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نتیجه این قرعه کشی چند روز دیگر و بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان اعلام خواهد شد. شنیده ها حاکی از آن است که ۲۰ هزار خودرو در این مرحله عرضه خواهد شد.

دیروز وزیر اقتصاد در نشست اقتصادی تبیین مزایای عرضه خودرو در بورس کالا گفت: رویکرد دولت سیزدهم آن است که تا حد امکان ویژه‌خواری‌ها را محدود کرده، منفعت عامه و دسترسی‌های مردم را افزایش دهد و کاری کند که چشم‌انداز سودآوری برای تولیدکنندگان بهتر از گذشته باشد.

اردیبهشت ۱۴۰۱ اولین خودرو در بورس عرضه شد. عرضه خودرو در بورس کالا از جمله راهکارهای دولت برای کنترل بازار خودرو بود. تاکنون ۳۴ هزار دستگاه خودرو به ارزش ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان در بورس عرضه شده است. در هفته‌های گذشته برخی نمایندگان مجلس و نهادهای نظارتی انتقاداتی نسبت به این مدل عرضه مطرح کردند.