حتی اشخاصی هم که طبق استانداردهای آمریکا بیمه خدمات درمانی خوبی دارند در پرداخت هزینه های پزشکی مشکل دارند. هزینه های آن دسته از داروهایی که برای نجات جان افراد مهم است معمولا در آمریکا ۱۰ برابر گران تر است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،خدمات درمانی برای شهروندان آمریکایی […]

حتی اشخاصی هم که طبق استانداردهای آمریکا بیمه خدمات درمانی خوبی دارند در پرداخت هزینه های پزشکی مشکل دارند. هزینه های آن دسته از داروهایی که برای نجات جان افراد مهم است معمولا در آمریکا ۱۰ برابر گران تر است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،خدمات درمانی برای شهروندان آمریکایی خود تبدیل به یک «درد بی درمان« شده است. وضعیت ساختار درمانی آمریکا خیلی بهتر از حال و روز جسمانی و سلامت جو بایدن نیست!

برنی سندرز در زمان انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دونالد ترامپ نوشت «وقتی بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی بیمه سلامت ندارند و وقتی از هر پنج آمریکایی یک نفر استطاعت خرید دارو‌های تجویز شده از سوی پزشک را ندارد، ما قوی‌ترین نیستیم.»

تازه براساس نتایج نظرسنجی افکارسنجی گالوپ در سال گذشته و به لطف تعطیلی های ناشی از کرونا این عدد هم به شدت بالاتر رفته است و ۳۰ میلیون آمریکایی مدنظر آقای سندرز به ۴۶ میلیون نفر رسیده است. آمریکا صاحب گران ترین سیستم خدمات درمانی جهان است اما یکی از بدترین و حتی شاید بدترین سیستم درمانی جهان را به خود اختصاص داده است.