اعلام قیمت خرید تضمینی گندم سال زراعی جدید دراین هفته وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هفته آینده قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده را بر اساس قانون اعلام خواهیم کرد.  به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه طرح  آبیاری در […]

اعلام قیمت خرید تضمینی گندم سال زراعی جدید دراین هفته

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هفته آینده قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده را بر اساس قانون اعلام خواهیم کرد.

 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه طرح  آبیاری در مانه و سملقان  استان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه آبیاری نوین در حوزه بهره‌وری آب بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه امسال رشد پنج برابری خرید گندم را در خراسان شمالی شاهد بوده‌ایم، تصریح کرد:  انشالله در هفته آینده قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده را بر اساس قانون اعلام خواهیم کرد.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد:  امیدواریم با کشاورزی قراردادی  سال آینده بتوانیم در جهت تامین و خودکفایی مورد نیاز در حوزه نان شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم.
 وی درباره خرید تضمینی دام نیز گفت: از زمان حضور هیات دولت و درخواست دامداران و دستور رئیس جمهور خرید تضمینی دام شروع شده و بالاترین خرید دام که بالغ بر ۱۰ هزار راس بوده در استان خراسان شمالی خریداری شده است.
وی افزود: در هفته آینده کل مطالبات گندم و خرید دام را  در این استان تسویه خواهیم کرد.