استاندار، وضعیت اقامتگاه‌های کردستان در مناطق راهیان نور جنوب را بررسی کرد استاندار کردستان به همراه جمعی از مسئولان در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از زائرسرای شهدای کردستان، آخرین وضعیت اقامتگاه‌های راهیان نور استان کردستان در خوزستان را بررسی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا که به […]

استاندار، وضعیت اقامتگاه‌های کردستان در مناطق راهیان نور جنوب را بررسی کرد

استاندار کردستان به همراه جمعی از مسئولان در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از زائرسرای شهدای کردستان، آخرین وضعیت اقامتگاه‌های راهیان نور استان کردستان در خوزستان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا که به منظور بررسی آخرین وضعیت  اقامتگاه‌های استان کردستان در مناطق راهیان نور به استان خوزستان سفر کرده، از آخرین وضعیت زائرسرای شهدای کردستان بازدید کرد.

وی افزود: این بازدید با هدف پیگیری برای آماده کردن بسترهای اسکان راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه تداوم اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: راه‌اندازی اردوهای راهیان نور به ویژه برای جوانان، بهترین ابزار در مقابل جنگ نرم و تهاجم دشمن بوده و صحنه‌هایی از غیرت ملی و دینی رزمندگان و قهرمانان واقعی در برابر مبارزه با دشمن و استکبار را به آنان معرفی می‌کند.

زارعی‌کوشا در این سفر از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیدن کرد.