فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم و وارونه جلوه دادن وقایع است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع فعالان انقلابی فضای مجازی گفت: شما فعالان فضای مجازی مجاهدان امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به دنبال تغییر ذائقه مردم و وارونه جلوه دادن وقایع است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع فعالان انقلابی فضای مجازی گفت: شما فعالان فضای مجازی مجاهدان امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه از نظام و انقلاب هستید.

او افزود: نیاز همه ما، هم مردم و هم مسئولان این است که سواد رسانه و فضای مجازی را یاد بگیریم و هوشیار عمل کنیم.

سردار نظری بیان کرد: کسانی که مدرس سواد رسانه هستند، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، زیرا باید این سواد را به سطح جامعه منتقل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طبق فرمایش رهبری موضوع جنگ نرم از قدیم بوده و تا همیشه ادامه دارد، اما فقط ابزار آن به روز می‌شود.

او تصریح کرد: دشمن می‌داند تاثیرگذاری بر روی احساسات و اذهان مردم می‌تواند حتی از جنگ سخت هم موفق‌تر و اثر گذارتر باشد.

سردار محمدعلی نظری اظهارکرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم را تغییر دهد به همین دلیل به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن وقایع است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: ما در حال مبارزه هستیم و این از نوع مبارزه نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی به عنوان رزمندگان این عرصه باید توانمند شوند، آخرین دستاورد‌های دشمن را در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی بشناسند.

او  با بیان اینکه ما باید از دشمن یک قدم جلوتر باشیم، تا موفق شویم، افزود:اینجا زمان بسیار مهم است باید اولویت‌ها را دانست و حقایق را بازگو کرد تا جلوی روایت غلط دشمن را بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: آرامش، امیدبخشی و امیدافرینی را در جامعه انتشار دهید، که این امر یکی از مولفه‌های قدرت ما فضای مجازی است.
سردار نظری با بیان اینکه اگر در فضای مجازی درست و هوشیار و به موقع عمل شود، پشتوانه نظام است، گفت: طبق منویات رهبر انقلاب؛ متخصصان فضای مجازی باید استدلال قوی، رصد و اشراف کامل داشته باشند.