رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف کالای قاچاق شامل ابزارآلات وانواع لوازم خانگی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف کالای قاچاق شامل ابزارآلات وانواع لوازم خانگی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یک باغ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی، شناسایی محل و بررسی صحت وسقم موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل حاضر و اقدام به بازرسی از این باغ کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان پیرامون کشف کالاهای فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی در این باغ تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل مورد نظر مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق۹۰ هزارو ۱۳ عدد ابزارآلات، ۲هزارو ۲۴۵ عدد ظروف آشپزخانه، یک هزارو۲۰۷ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۲۰ هزارو۵۰ عدد لوازم التحریر، ۷۴ کیسه خلال دندان و بذر گیاه کشف کردند.
این مقام اننظامی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال تعیین شده است، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ ریاحی با اشاره به تأثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.