همایش سفیران صنعت در شهرستان دزفول برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان، مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران در این همایش گفت: رهبر معظم انقلاب خون جاری اقتصاد کشور را شرکت‌های دانش بنیان دانسته‌اند.ایمان مصدری افزود: عده‌ای به خاطر سرمایه و قدرت فروش اقدام به […]

همایش سفیران صنعت در شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان، مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران در این همایش گفت: رهبر معظم انقلاب خون جاری اقتصاد کشور را شرکت‌های دانش بنیان دانسته‌اند.ایمان مصدری افزود: عده‌ای به خاطر سرمایه و قدرت فروش اقدام به واردات می‌کنند که نباید اجازه دهیم این فضای مایوس کننده برای کسب و کار‌ها در کشور تداوم یابد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در جمع نخبگان عنوان کرد دلیلی ندارد وقتی یک شرکت دانش بنیان در کشور محصولی تولید می‌کند، محصول مشابه را به صورت موازی وارد کشور کنیم..

مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران با اشاره به اینکه ایران در تولید محتوا و مقالات ISI جزو سه کشور برتر دنیا است، بیان کرد:، ولی کشور‌های اروپایی، آمریکایی و چین این مقالات را کاربردی می‌کنند و سود آن‌ها را می‌برند.

مصدری گفت: اغلب مشکلات موجود در کشور به دلیل بحران مدیریتی است که باید ابتدا این بحران را برطرف کنیم.