۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در سنندج کشف شد فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در استان خبر داد و گفت: اعضای باند ۶نفره با ۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در “سنندج” دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در استان که […]

۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در سنندج کشف شد

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت در استان خبر داد و گفت: اعضای باند ۶نفره با ۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در “سنندج” دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار علی آزادی در تشریح جزئیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که در استان که به مدت ۵ روز به مرحله اجراء درآمد بیان داشت: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می کند.
وی با اشاره به اینکه در مدت طرح بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، گفت: در این راستا ۶ فقره پرونده بالای ۱۰۰میلیون و ۲ فقره پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف ۲۷ دستگاه خودرو شوتی،گفت: قاچاقچیان با خودروهای شوتی سلامت شهروندان و ضربه به اقتصاد جامعه را هدف گرفته اند که این امر جهت برخورد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.
سردار آزادی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۶نفره کلاهبرداری در سنندج، افزود: این باند با سوء استفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف، که در این رابطه نیز ۲۲ نفر شاکی شناسایی شد.
وی در ادامه به کشف ۶۵ فقره سرقت خبر داد و افزود: در جریان طرح ۶۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.