بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر به منظور توسعه سطح همکاری‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در محل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، مدیرعامل بانک دی استفاده از ظرفیت همکاری‌های مشترک به منظور هم‌افزایی اقدامات […]

بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر به منظور توسعه سطح همکاری‌های مشترک، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در محل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، مدیرعامل بانک دی استفاده از ظرفیت همکاری‌های مشترک به منظور هم‌افزایی اقدامات را الزامی خواند و گفت: تمامی واحدهای عملیاتی بانک دی در سراسر کشور، برای ارائه هر گونه خدمات بانکی و مالی به مشتریان و جامعه هدف بنیاد شهید آمادگی دارند.

علیرضا قیطاسی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک بانک دی به منظور تسهیل در پاسخ به نیازهای مشتریان، افزود: در حال حاضر همه درخواست‌های تسهیلات خرد ایثارگران از مرحله ثبت تا مرحله معرفی به شعبه، به صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با بیان این که ۴۲ درصد کارکنان و ۶۵۰ هزار نفر از سهامداران بانک دی را خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه ویژه امور بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک، تعامل بسیار خوبی میان بانک دی و زیرمجموعه‌های بنیاد ایجاد شده است و با ادامه این روند، کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی به جامعه هدف بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز در این جلسه با قدردانی از خدماتی که بانک دی به این سازمان ارائه می‌کند، گفت: خدمات مرتبط با حوزه بانکداری الکترونیک که توسط بانک دی به سازمان ارائه شده، منحصر به فرد است و از این رو سطح تعاملات دو طرف می‌تواند باز هم افزایش یابد.

ناصر فخاری با بیان این که این تفاهم‌نامه می‌تواند فصل مشترک تازه‌ای در دوره همکاری‌های سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی ایجاد کند، افزود: ما به دنبال شفافیت در حوزه‌های مالی هستیم و بانک دی می‌تواند در این زمینه یاری‌رسان ما باشد.

در پایان این جلسه که جمعی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی نیز در آن حضور داشتند، تفاهم‌نامه همکاری به امضای مدیران عامل دو مجموعه رسید.

ارائه خدمات بانکی به سازمان در ازای تمرکز فعالیت‌های پولی و مالی سازمان و شرکت‌های تابعه نزد شعب بانک دی، همکاری متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات متقابل مالی و اعتباری، انجام پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مرتبط بانکی و مالی، همکاری‌های مشترک برای طراحی و ارائه خدمات در حوزه توسعه نرم‌افزارهای مالی و بانکی و همکاری‌های متقابل در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و معاملات تجاری، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.