ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) ۳ برابر شد مسئول کمینه حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سه برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید آقایی با تاکید بر لزوم ساماندهی پارک خودروها و جلوگیری از اختلالات ترافیکی در سطح […]

ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) ۳ برابر شد

مسئول کمینه حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از سه برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌های اطراف میدان امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حمید آقایی با تاکید بر لزوم ساماندهی پارک خودروها و جلوگیری از اختلالات ترافیکی در سطح معابر شهری اظهار کرد: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و تعامل و هماهنگی با مالکان زمین‌های بایر، فضاهای اطراف میدان امام به پارکینگ موقت تبدیل شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ لاله، امین، ملااحمدی، نشاط، قاضی و مروارید مشیر در شهر اصفهان افزود: ۱۵۰۰ جای پارک به ظرفیت قبلی اضافه شده است که می‌تواند پاسخگوی بخشی از تقاضای پارکینگ در این محدوده باشد.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اطلاع رسانی محیطی و نرم‌افزاری با استفاده از آپ اصفهان من و نشان جهت موقعیت پارکینگ‌های عمومی را از دیگر اقدامات این کمیته عنوان کرد.

افزایش همیاران ترافیک در محدوده‌های تاریخی و گردشگری

وی با اعلام افزایش تعداد قابل توجه عوامل همیاران پلیس در محدوده‌های تاریخی و گردشگری گفت: همیاران ترافیک که با مشارکت شهرداری اصفهان و تحت نظارت پلیس راهور آموزش دیده اند ضمن استقرار در اماکن تاریخی و گردشگری موجب کاهش تخلفات رانندگی از جمله پارک دوبل و توقف‌های غیر مجاز شده و نقشی اثرگذار در روان سازی ترافیک داشته اند.

آقایی اجرای طرح همیاران ترافیک را از طرح‌های مشارکتی با پلیس راهور اعلام کرد که برای نخستین‌بار در اصفهان اجرا شده است