معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در دومین همایش تجلیل از معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد گفت: معلمان و اساتید بر جامعه حق حیات دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی مدرس‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدا و استاد شهید […]

معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در دومین همایش تجلیل از معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد گفت: معلمان و اساتید بر جامعه حق حیات دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی مدرس‌زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدا و استاد شهید مرتضی مطهری گفت: حضور در این همایش بسیار حائز اهمیت است و چنین همایش‌هایی زمینه تشکر و قدردانی از زحمات معلمان و اساتید گرامی را فراهم می‌کند و باعث روشندلی و زنده شدن قدوم این عزیزان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جمع حاضر جهت تشکر از معلمان و اساتید اینجا گرد آمده تا از زحمات کسانی که عمر و زندگی خود را صرف تربیت سرمایه‌های انسانی کردند و تمام همتشان در این راه بود، تجلیل کنند، خاطرنشان کرد: ما با حضور معلمان در زمان بلوغ به رشد فکری می‌رسیم چرا که استعدادها به تنهایی برای رشد کافی نیستند.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه معلمان و اساتید بر جامعه حق حیات دارند، تأکید کرد: این عزیزان وقت گرانمایه خود را برای تربیت ما صرف کردند و با آموزش‌ تدبر و تفکر، قدرت سنجش و درست زندگی کردن برای رسیدن به اهداف والا ما را یاری می‌دهند.
وی افزود: هر کسی در هر شغلی که دارد باید توجه کند که این استعداد را در چه جهتی به جریان بیندازد و راه را بشناسد.
گفتنی است، در این مراسم از ۱۵۴ نفر از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد در دستگاه‌های آموزشی و ۱۰ نفر از مدیران برتر مدارس شاهد در سطح ملی تقدیر و تجلیل شد.
دومین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، پس از اجرای مرحله استانی، کمیته‌های داوری با حضور اعضا و مسئولان هر دستگاه آموزشی برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه واجدان شرایط و بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام شد.