اکنون که ملت و دولت در کنار هم در تلاش برای پاره کردن آخرین ریسمان‌های وابستگی به تحریم‌ها هستند، منافقان داخلی و خارجی پس از ناامید شدن از ایجاد ناآرامی‌های گسترده، در حربه‌ای جدید ضمن ترورهای کور و ناجوانمردانه به سمت تلاش برای ایجاد اختلاف داخلی میان دولت‌مردان گام برداشته‌اند. به گزارش پایگاه خبری شهید […]

اکنون که ملت و دولت در کنار هم در تلاش برای پاره کردن آخرین ریسمان‌های وابستگی به تحریم‌ها هستند، منافقان داخلی و خارجی پس از ناامید شدن از ایجاد ناآرامی‌های گسترده، در حربه‌ای جدید ضمن ترورهای کور و ناجوانمردانه به سمت تلاش برای ایجاد اختلاف داخلی میان دولت‌مردان گام برداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار،

اخیراً جملاتی از دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نقد عملکردها در فضای مجازی مطرح شده که هدف اصلی آن اختلاف‌افکنی در کابینه مردمی دولت سیزدهم است.

اکنون که ملت و دولت در کنار هم حین جراحی بزرگ اقتصادی در تلاش برای پاره کردن آخرین ریسمان‌های وابستگی به تحریم‌ها هستند، منافقان داخلی و خارجی پس از ناامید شدن از ایجاد ناآرامی‌های گسترده، در حربه‌ای جدید ضمن انجام ترورهای کور و ناجوانمردانه به سمت ایجاد شبهه اختلاف میان صفوف دولت‌مردان گام برداشته‌اند.
بدیهی هست اینگونه اقدامات کودکانه خللی در عزم مسئولان نظام برای گذار کشور از پیچ تاریخی کنونی ایجاد نخواهد کرد.

از سوی دیگر این فضاسازی‌ها در شرایطی ایجاد می‌شود که با اقدامات و پیگیری‌های دکتر قاضی‌زاده هاشمی روند خدمات‌رسانی عدالت محور به ایثارگران عزیز سرعت زیادی پیدا کرده و شاهد افزایش رضایتمندی این عزیزان هستیم و به نظر می‌رسد هدف چنین اقداماتی متوقف کردن روند مطلوب خدمت عدالت محور به ایثارگران است.

جملات و اظهار نظرهای مطرح‌شده از سوی دکتر قاضی‌زاده هاشمی قویاً تکذیب و خاطرنشان می‌شود بدیهی است عضویت هر فردی در کابینه دولت به منزله همراهی و همدلی با کل مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور خدمتگزار است.