این موسسه توانخواهان را توانمند می کندحسینخانی در جشن یک‌سالگی موسسه سفیران عشق بال پرواز توانمند کردن توانخواهان را مهمترین ویژگی این موسسه بیان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی حسیخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در حاشیه مراسم جشن یک‌سالگی این موسسه که در سالن شهدای بهزیستی برگزار […]

این موسسه توانخواهان را توانمند می کند
حسینخانی در جشن یک‌سالگی موسسه سفیران عشق بال پرواز توانمند کردن توانخواهان را مهمترین ویژگی این موسسه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مجتبی حسیخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در حاشیه مراسم جشن یک‌سالگی این موسسه که در سالن شهدای بهزیستی برگزار شده بود اظهار داشت: از یکسال پیش این موسسه در مراکز نگهداری معلولین وخانه های سالمندان و در بیمارستان امام حسین برای کودکان سرطانی ایجاد شادی و نشاط نموده تا بتوانیم.آنهان را توانمند کنیم .
با بیان اینکه بنده به عنوان مدیر اجرایی این موسسه هستم اظهار داشت: مدیریت اصلی این مجموعه با آقای عسگری می باشد که برای توانمند کردن توانخواهان بسیار تلاش می کنند.
حسینخانی بیان داشت: از بین هفتصد نفر توانخواه طی این یک سال دویست نفر از این توانخواهان را توانمند کردیم و در زمینه های فرهنگی و هنری توانستیم با همین عزیزان فیلمی بسازیم که در صدا و سیمای استان اصفهان نیز پخش شد.
همچنین گروه موسیقی و تئاتر نیز از بین همین توانخواهان تشکیل دادیم که امروز نیز اجرای آنها را در این مراسم تماشا کردید.
وی در ادامه از نصر مدیر کل بهزیستی،و عسگریانزاده مدیر روابط عمومی این سازمان جهت همکاری های مختلف آنها در جهت برگزاری این جشن نیز قدردانی کرد.
مدیر اجرایی موسسه سفیران عشق بال پرواز تاکید کرد ما در این موسسه فقط ایجاد شادی در بین توانخواهان را انجام نمی‌دهیم بلکه کار توانمندسازی آنها را برعهده داریم و در حال حاضر با کشورهایی مانند کانادا و استرالیا نیز همکاری داریم و خدمت رسانی ما علاوه بر استان و کشور خارج از کشور را هم شامل می شود.
خبرنگار: الهام خانی