معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتبار و آبروی بنیاد شهید و امور ایثارگران به برکت همدلی و انسجامی است که همواره مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و این مسئله مدنظر مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۱۰ خرداد در نهمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از استماع گزارش معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه امروز تعامل بسیار خوبی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی وجود دارد و دیدارهای مستمری با این عزیزان برگزار می‌شود تا از ظرفیت‌های موجود در مجلس به نحو احسن برای برطرف کردن مشکلات ایثارگران استفاده شود.
وی با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعتبار و آبرویی که امروز بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت، مجلس شورای اسلامی و در بین آحاد مردم دارد به برکت همدلی و انسجامی است که همواره مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و این مسئله مدنظر مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد. خوشبختانه با وجود این اتفاق شاهد ایجاد حرکت و پویایی در مجموعه بنیاد هستیم و به همین سبب از تمامی معاونین، مدیران کل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تشکر می‌کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به برطرف شدن مشکلات موجود در بانک دی گفت: خوشبختانه با افزایش سرمایه‌ای که در این مجموعه صورت گرفته است، بعد از چندین سال مشکلات زیان انباشته برطرف شده است و امروز هیچ زیان انباشته‌ای در این بانک وجود ندارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیمه دی با ۲ شاخص بهره‌وری و تنوع محصولات جزو ۱۰۰ شرکت برتر کشور انتخاب شده است و این موضوع اتفاق بسیار بزرگی است که قطعاً تأثیرات بسیار مثبتی در مسیر خدمات رسانی به ایثارگران خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به مشکلاتی که امام خمینی (ره) در مسیر مبارزه برای انقلاب اسلامی پیش رو داشت گفت: ایشان از ابتدای مبارزه خود با انواع و اقسام مسائل و مشکلات روبرو بودند و کاری بسیار عظیم را انجام دادند که درک آن به سادگی ممکن نیست.
وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهایی که نهضت امام (ره) برای جامعه ما در پی داشت ایجاد احساس خودباوری و اعتماد به نفس بود تا مردم باور کنند که می‌توانند روی پای خود بایستند و توانایی‌های خود را شکوفا کنند. یک اصل اساسی دیگر که امام خمینی (ره) بر آن پافشاری کردند عدم تسلط کافران بر مسلمانان بود که امروز نیز مقام معظم رهبری بر آن تأکید بسیار زیادی دارند.