۱۱ اسفند، روز رقابت و مقابله مردم ایران با مستکبران است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: ١١ اسفند، روز رقابتی بزرگ و مقابله سرنوشت‌ساز میان مردم ایران با استکبار است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مصطفی خضری در […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: ١١ اسفند، روز رقابتی بزرگ و مقابله سرنوشت‌ساز میان مردم ایران با استکبار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مصطفی خضری در جشن‌ تکلیف سیاسی دانش آموزان رأی اولی اصفهانی افرود: امروز مؤسسان داعش و آدم‌کشان جهان پول خرج می‌کنند تا ما در این مسابقه شرکت نکنیم و با القای ناامیدی به مردم می‌گویند که ما بازنده‌ایم زیرا می‌دانند ایران و ایرانی هر جا مسابقه داد و همت کرد برنده شده است.
وی اظهار کرد: امروز آمریکایی ها، انگلیسی ها، صهیونیست‌ها و جریان ارتجاع منطقه می‌خواهند که ما مسابقه ندهیم و با آنها بازی نکنیم تا از ما شکست نخورند و شاهد پیروزی مردم ما نباشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به پیشرفت‌ها و افتخارهای کشور از سال ۵۷ تاکنون در عرصه های علمی، نظامی، پزشکی، سیاسی و دیگر بخش‌ها گفت: دشمنان می‌خواهند با القای یاس و ناامیدی بگویند ایرانی‌ها آینده ندارند در حالی‌که در واقعیت این گونه نیست.
وی خاطرنشان‌ کرد: بر این اساس در مسابقه فینال ١١ اسفند خشن ترین و بی رحم ترین گروه ها از جمله آمریکا که مؤسس داعش است در بسیار تلاش می کنند که مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.
خضری افزود: علت اینکه شبکه های رسانه ای بیگانه این همه هجمه علیه کشور ما در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند انجام می دهند این است که جمهوری اسلامی معادله های آمریکایی ها را بر هم زده است.
وی تاکیدکرد: بر این اساس باید با اتفاق خانواده و با قدرت و انرژی در عرصه حاضر شویم و با انتخاب اصلح، مجلسی قوی تشکیل دهیم تا مشکلات اقتصادی و مدیریتی کشور حل شود.