آمار وام پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود منتشر شد، بر این اساس بانک‌ها بیش از ۱۶۲ همت به کارکنان خود وام پرداخت کرده‌اند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بانک مرکزی در گزارشی آمار مبلغ وامی که بانک‌ها به کارکنان خود پرداخت کرده‌اند را منتشر کرد، بر اساس این آمار مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها […]

آمار وام پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود منتشر شد، بر این اساس بانک‌ها بیش از ۱۶۲ همت به کارکنان خود وام پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بانک مرکزی در گزارشی آمار مبلغ وامی که بانک‌ها به کارکنان خود پرداخت کرده‌اند را منتشر کرد، بر اساس این آمار مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود به بیش از ۱۶۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

در صدر این لیست بانک سپه قرار دارد که بالغ بر ۳۰.۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارکنان خود پرداخت کرده است، البته ادغام چند بانک در بانک سپه و به تبع آن تعداد بالای کارمندان، در صدرنشینی بانک سپه بی‌تأثیر نبوده است. دومین بانکی که بیشترین وام را به کارکنان خود پرداخت کرده، بانک ملی ایران است، مجموع وام پرداختی این بانک به کارکنان خود بالغ بر ۲۴.۹ هزار میلیارد تومان است. بانک صادرات ایران نیز با ۱۷.۱ هزار میلیارد تومان در رده سوم و بانک ملت با ۱۵.۷ هزار میلیارد تومان در رده چهارم قرار دارند.

اطلاعات ذکر شده در جدول فوق رأساً توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اعلام شده است و مسئولیت صحت آن با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک یا مؤسسه اعتباری است.