آغاز به کار پویش نقد مدیریت شهری شهردار اصفهان با اشاره به آغاز به کار پویش نقد مدیریت شهری گفت: این پویش فعال شده تا مردم با نگاه نقادانه، اشکالات موجود شهر را در قالب هدیه به شهرداری ارائه دهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری […]

آغاز به کار پویش نقد مدیریت شهری

شهردار اصفهان با اشاره به آغاز به کار پویش نقد مدیریت شهری گفت: این پویش فعال شده تا مردم با نگاه نقادانه، اشکالات موجود شهر را در قالب هدیه به شهرداری ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز ۲۶ آذر در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک روز حمل‌ونقل به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی، مترو و رانندگان خدمات موتوری که حمل پسماند را بر عهده دارند اظهار کرد: طی پنج شب گذشته بخشی از عملکرد شهرداری در یک سال گذشته را در ویژه برنامه «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» به مردم اصفهان اعلام کردیم و بخش دیگر این گزارش‌ها نیز از یکشنبه هفته جاری تا پنج شنبه در این برنامه ارائه خواهد شد.

او از آغاز به کار پویش نقد مدیریت شهری خبر داد و افزود: این پویش فعال شده تا مردم با نگاه نقادانه، اشکالات موجود شهر را در قالب هدیه به شهرداری ارائه دهند.

او خاطرنشان کرد: مردم از زاویه دید خود موضوعات و مشکلات را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری انتقال دهند، بر این اساس هر شب در این برنامه به شهروندانی که وارد حوزه نقد شدند، هدایایی به قید قرعه تقدیم می‌شود.

شهردار اصفهان از شهروندان خواست تا به کمک شهرداری بیایند و انتقاداتی که به مدیریت شهری می‌شود را امانتدارانه بیان کنند تا درباره آنها گفت‌وگو و تصمیم گیری شود.

او با اشاره به استقبال مردم از برنامه «۳۶۵ شبانه‌روز به احترام مردم اصفهان» اظهار امیدواری کرد که شهروندان با حضور فعال‌تر در پنج برنامه دیگر کمک کنند تا باب نقد در انعکاس مشکلات شهر بیشتر گشوده شود.