یک گروه هکری عراقی با هک چندین وبسایت‌ تجاری رژیم صهیونیستی، تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی را منتشر کردند. یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» امروز (سه شنبه) وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی […]

یک گروه هکری عراقی با هک چندین وبسایت‌ تجاری رژیم صهیونیستی، تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی را منتشر کردند.

یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» امروز (سه شنبه) وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کردند.

وبسایت روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت نیز با تأیید این حمله هکری نوشت که گروه الطاهره چند ماه پیش نیز وب سایت سازمان فرودگاه رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده بود.

در این حمله هکری هفت وبسایت شرکت‌های فعال در حوزه فروش قطعات الکترونیک و خرید اینترنتی مورد حمله قرار گرفته است.

آدرس وبسایت‌های هک شده از این قرار است:

https://lifters.co.il/
https://nadlan-world.co.il/
https://anidia.co.il/
https://as-global.co.il/
https://liam-group.co.il/
https://mtl.co.il/
https://alexbitton.co.il

گروه الطاهره در تاریخ ۱۸ تیر ماه نیز به همراه یک گروه هکری به نام «Team ۱۸۷۷» ، شرکت صهیونیستی «سلبرایت» (Cellebrite) متخصص در زمینه امنیت دیجیتال و هوش مصنوعی را هدف حمله سایبری قرار داد.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. در ۱۳ تیر ماه نیز منابع رسانه‌ای عراقی از حمله سایبری گسترده علیه سیستم عامل‌ها، مانیتورهای کنترلی و سرورهای متروی تل‌آویو خبر دادند و سپس مشخص شد که این حمله علیه یک شرکت اسرائیلی مسئول پروژه ساخت قطارهای سبک شهری و مترو فعال در تل‌آویو صورت گرفته بود.

در اواخر خرداد ماه نیز گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

علاوه بر گروههای هکری عراقی، گروه هکری «عصای موسی» نیز تاکنون بارها تأسیسات رژیم صهیونیستی و پایگاهها و گوشی همراه فرماندهان نظامی این رژیم را هک کرده است. در این راستا چندی پیش گروه هکری موسوم به «عصای موسی» با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

در پی این حملات گسترده سایبری، «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی در هفتم تیر ماه اعلام کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است. او تأکید کرد: «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

در این راستا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز در گزارش خود در تاریخ ۱۹ تیر ماه با اشاره به حمله هکری اخیر به سیستم فاضلاب یکی از شهرهای فلسطین اشغالی، نوشت کارشناسان هشدار می‌دهند که بسیاری از سیستم‌های زیرساختی اسرائیل در بحبوحه جنگ‌‌های سایبری با ایران افشا شده‌اند.