فرآیند ارزیابی چهارمین جایزه ملی مسئولیت های اجتماعی، با هدف ارتقای سطح خدمات و رضایت جامعه در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سرپرست این شرکت درجلسه افتتاحیه این ارزیابی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، […]

فرآیند ارزیابی چهارمین جایزه ملی مسئولیت های اجتماعی، با هدف ارتقای سطح خدمات و رضایت جامعه در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سرپرست این شرکت درجلسه افتتاحیه این ارزیابی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: نقش مسئولیت اجتماعی در بنگاه های اقتصادی همواره ازجمله مهم ترین مسائل مهم بوده و به جرات می توان گفت که درجهان امروز برای دست یابی به رضایت و وفاداری مشتریان و جوامع مختلف نسبت به یک بنگاه اقتصادی باید رعایت اصول اخلاقی توام با حفظ مسئولیت اجتماعی باشد تا موفقیت و توسعه پایدار ایجاد گردد.

مهندس ابوالقاسم عسکری، گفت: در جهان امروز نگرش مسئولیت های اجتماعی رمز پایداری فعالیت ها و ارتقای رضایتمندی جامعه نسبت به فعالیت های شرکت است و چنانچه گاز اصفهان نیز بخواهد از همیاری و همکاری جامعه در ارتقای سطح خدمت رسانی بهره مند گردد، باید استراتژی های خود را با عمل به مسئولیت های اجتماعی همراه سازد.

وی، با اشاره به اخذ استانداردهای مدیریتی و ایزوهای ۹۰۰۱، ۵۰۰۰۱، ۱۰۰۰۲،۱۰۰۰۴، ۱۰۰۱۵ و۳۱۰۰۰ وتندیس های INQAو EFQM و…توسط این شرکت طی سالهای اخیر، افزود: این شرکت به لحاظ درک واقعی از مسئولیت های اجتماعی و به صورت داوطلبانه اقدام به جاری سازی الزامات این استانداردها نموده و هدف از این ارزیابی صرفاً دریافت جایزه نیست بلکه آگاهی از سطح اقدامات انجام گرفته در این حوزه است.

مهندس عسکری، گازرسانی ایمن و مستمر به ۱۱۲ شهر، ۱۰۶۷ روستا، بیش از ۱۷ هزار واحد صنعتی با اشتراک پذیری بیش از یک میلیون و ۹۰۰ مشترک، اجرای ۲۷ هزار کیلومتر شبکه، یک میلیون و ۱۰۰هزار انشعاب، راه اندازی ۳هزار ایستگاه گاز و حفاظت از زنگ و ۱۶۲ جایگاه سی ان جی را بزرگترین اقدام و رسالت خطیر این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای ایجاد رفاه و اشتغال مردم عنوان کرد.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، انعقاد تفاهم نامه با سازمان های مختلف اعم از صدا و سیما، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی، جهاد دانشگاهی، شهرک علمی و تحقیقاتی، شهرداری، سازمان زندان ها، نظام مهندسی به منظور پیشبرد برنامه های مسئولیت های اجتماعی، استفاده از انرژی های تجدید پذیر، ساخت مجهزترین ایسوزوی مقابله با بحران و حوادث گاز، بهینه سازی موتور خانه ها، اجرای برنامه های مقابله با کرونا، تکریم کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنها، توجه به ارتقای سطح دانش پیمانکاران و تامین کنندگان و …از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی طی سال گذشته بوده است.

مهندس عسکری، اظهار کرد: با اقدام‌های خوبی که در سطح این شرکت در انجام شده می‌توان گفت که این شرکت به یک بلوغ سازمانی در این حوزه مسئولیت های اجتماعی رسیده است.
نویسنده: الهام خانی