کاهش ترافیک و آلودگی هوا از مهمترین آثار احداث حلقه چهارم حفاظتی شهر معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در آئین آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان حلقه چهارم حفاظتی شهر است که از ابتدای این دوره احداث آن در محدوده‌های مختلف […]

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در آئین آغاز عملیات تعریض و احداث کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ حلقه چهارم ترافیکی شهر گفت: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان حلقه چهارم حفاظتی شهر است که از ابتدای این دوره احداث آن در محدوده‌های مختلف شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورز راد افزود: احداث حلقه چهارم حفاظتی آثار بسیار خوبی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و مشکلات تردد را در حلقه سوم کم می‌کند.
او خاطرنشان کرد: طول این بخش از پروژه ۳ کیلومتر و این مسیر، معبر ترانزیتی از شمال به جنوب شهر است که با تعریض هر باند آن به ۲٠ متر سبب تسهیل در تردد می‌شود.
ساماندهی ورودی‌های شهر اصفهان با اجرای پروژه های موثر
رئیس بازرسی پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز اظهار کرد: پروژه حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان با همکاری مدیریت شهری و پلیس راهور اجرا می‌شود که نتیجه این همکاری برای شهر مثمرثمر خواهد بود.
سرهنگ احمدرضا هیرمند با ابراز امیدواری به اینکه این پروژه آثار خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان متجلی کند، افزود: وضعیت ترافیک و آلودگی شهر اصفهان سبب می‌شود که با اجرای پروژه‌های موثر در ورودی‌های شهر، در پی حل این معضلات باشیم.
احداث بلوار گل‌ها با ۱٠۵ میلیارد تومان اعتبار
مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان نیز در ادامه این آیین و در مراسم بهره‌برداری از بلوار گل‌ها اظهار کرد: بلوار گل‌ها محله روشن‌دشت را از حد فاصل میدان ولی‌عصر (عج) به بلوار رضوان و حلقه چهارم متصل می‌کند و این پروژه یکی از اقدامات ما برای ایجاد دسترسی مناسب و توسعه این منطقه از شرق اصفهان است.
محسن زمانی افزود: طول این بلوار ۱۱٠٠ متر و عرض آن ۵۶ متر است. هر باند آن ۱۲ متر عرض دارد و بلوار در حاشیه خود شامل پیاده رو، مسیر دوچرخه و فضای سبز است.
او با بیان اینکه برای احداث این خیابان ۸٠ میلیارد تومان هزینه تملک صورت گرفت، گفت: ۲۵ میلیارد تومان نیز هزینه احداث بود و در مجموع این پروژه با ۱٠۵ میلیارد تومان اجرا شد.