قدردانی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از کوشش مجدانه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از کوشش مجدانه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در توسعه فرهنگی استان قدر دانی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی با تشریح […]

قدردانی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از کوشش مجدانه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از کوشش مجدانه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در توسعه فرهنگی استان قدر دانی کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی با تشریح اقدامات جهادی و شبانه روزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نقش بی بدیل دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در حمایت از کلان پروژه های فرهنگی گفت: تقویت گفتمان خدمت توسط دکتر اکبر محمدی در عمل و خلوص تعهد آحاد نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در صیانت از نگاه ویژه و امید آفرین نظام جمهوری اسلامی به استان قابل تقدیر است.
وی با مطلوب خواندن فرآیند پرسشگری و پاسخگویی متعهدانه خدمت با هدف توسعه در استان افزود: همت شبانه روزی نماینده معزز مقام معظم رهبری در کنار استاندار دلسوز و فرهنگ یاور و مدیر پای میدان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت مبدل به مدل بسیار متعالی از تحقق وعده های مردمی و تحول آفرین در استان گردید.
دریایی با اشاره به اینکه مردم کردستان لایق بهترین خدمات هستند خاطرنشان کرد: مسیر خدمت از سوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روشی هدفمند با بهره وری بالا و پیوست غنی فرهنگی است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نیز با تاکید بر فرهنگی بودن استان گفت:افزایش سرانه فضاهای فرهنگی استان و به بهره برداری رسیدن پروژه های فرهنگی هدف آنی است و قطعا با وجود همه ی معتقدان متعهد به خدمت بی منت با ایجاد رضایت عمومی مردم به ثمر خواهد نشست.
اکبر محمدی با اشاره به عنایات ویژه مقام معظم رهبری و رییس جمهور به کردستان،چرخه توسعه در کردستان را شکوفا خواند.