معاون هماهنگ‌کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر مسیر خط ۱۵۷ اتوبوسرانی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: مسیر جدید این خط حدفاصل شهرک امام حسین(ع) تا حرم زینبیه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیرحسن رضازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتوبوس‌های خط ۱۵۷ در مسیر شهرک […]

معاون هماهنگ‌کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از تغییر مسیر خط ۱۵۷ اتوبوسرانی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: مسیر جدید این خط حدفاصل شهرک امام حسین(ع) تا حرم زینبیه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیرحسن رضازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتوبوس‌های خط ۱۵۷ در مسیر شهرک امام حسین (ع) به سمت دارک نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کرد اما با تغییر ایجاد شده، از امروز یکشنبه یکم آبان‌ماه تا حرم زینبیه را پوشش می‌دهد تا امکان دسترسی شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان این شهرک به اطراف حرم برای مراجعه به مراکز خرید و آموزشی فراهم شود.

وی با اشاره به تغییر مسیر حرکت خطوط ۱۶ و ۹۱ اتوبوسرانی اصفهان، تصریح کرد: از روز بیست‌وهشتم مهرماه با توجه به تقسیم‌بندی خیابان باغ گلدسته و شمس‌آبادی، خط ۱۶ اتوبوسرانی اصفهان از خیابان شمس‌آبادی به‌صورت رفت‌وبرگشت عبور می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: مسیر خط ۱۶ اتوبوسرانی اصفهان از مبدأ میدان امام خمینی (ره) شهر خورزوق آغاز می‌شود و با گذر از خیابان‌های کاوه و چهارباغ پایین، میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته میدان انقلاب، پل فلزی، خیابان‌های حکیم نظامی، نظر غربی، وحید و رودکی، سهروردی، سه‌راه سیمین و خیابان جانبازان به پایانه کوی ولی‌عصر (عج) می‌رسد که با توجه به تغییرات اعمال شده، خیابان شمس‌آبادی جایگزین خیابان باغ گلدسته شده است.

وی با اشاره به تغییر مسیر خط ۹۱ خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده، مسیر این خط به‌صورت رفت و برگشت در میانه خط از خیابان باغ گلدسته عبور می‌کند؛ مسیر جدید از مبدأ شهربازی ملک‌شهر آغاز می‌شود و با گذر از میدان شهید علیخانی، خیابان بهارستان، سه‌راه ملک‌شهر، خیابان‌های کاوه و چهارباغ پایین، میدان امام حسین (ع) خیابان باغ گلدسته، پل آذر، خیابان توحید، میدان آزادی و خیابان هزار جریب به مقصد پایانه صفه می‌رسد.