یک مقام مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت در عملیات نیروی هوافضای این کشور علیه مواضع گروه تروریستی «هیأت تحریر الشام» در ادلب، حداقل ۱۰ تروریست کشته و انبارهای مهمات آنها نابود شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،مرکز آشتی روسیه شامگاه سه‌شنبه از انجام عملیات هوایی و حمله به مواضع […]

یک مقام مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت در عملیات نیروی هوافضای این کشور علیه مواضع گروه تروریستی «هیأت تحریر الشام» در ادلب، حداقل ۱۰ تروریست کشته و انبارهای مهمات آنها نابود شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،مرکز آشتی روسیه شامگاه سه‌شنبه از انجام عملیات هوایی و حمله به مواضع تروریست‌های «هیأت تحریر الشام» در منطقه ادلب خبر داد.

سرهنگ «آندری بولدیرف» معاون موقت مرکز آشتی روسیه در سوریه با اعلام این خبر گفت که در عملیات نیروی هوافضای این کشور، حداقل ۱۰ تروریست کشته و انبارهای مهمات آنها منهدم شدند.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، بولدیرف طی بیانیه‌ای توضیح داد: «در تاریخ هفدم اکتبر، نیروهای هوافضای روسیه در نزدیکی شهرک‌های نخلی و کفرزبا در استان ادلب، سه توپ ۱۲۲ میلی‌متری دی-۳۰، سه توپ ضدهوایی اس-۶۰، یک انبار مهمات و ده تروریست از گروه هیأت تحریر الشام که در گلوله باران مواضع ارتش سوریه شرکت داشتند، نابود کردند».