سرپرست جمعیت هلال احمر اصفهان گفت : امسال پویش نذر آب ۵ با رویکردهای محیط زیستی ، آموزشی و ارتقای سلامت در ورکان کاشان ، چوپانان نایین و قورتان ورزنه که جزو مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی هستند اجرایی خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی […]

سرپرست جمعیت هلال احمر اصفهان گفت : امسال پویش نذر آب ۵ با رویکردهای محیط زیستی ، آموزشی و ارتقای سلامت در ورکان کاشان ، چوپانان نایین و قورتان ورزنه که جزو مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی هستند اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان اصفهان،محمدنوید متقی اظهار کرد : اقدامات اولیه این پویش از جمله نیازسنجی منطقه ای ، برگزاری جلسات هماهنگی با خیرین جهت جذب مشارکت های مالی و… انجام شده و مقرر گردید در هر منطقه متناسب با نیاز آن اقدامات لازم عملیاتی گردد.
وی افزود : در کنار خدمات آب رسانی که در این مناطق انجام می دهیم ، نسبت به اعزام کاروان سلامت متشکل از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت و ارائه خدمات دارو و درمان ، ارائه خدمات بهداشتی ، توزیع سبدهای معیشتی و حمایتی ، توزیع لوازم التحریر و پوشاک مدارس ، اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری بسته به ظرفیت منطقه همچون طرح نیابت ، دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان ، برگزاری دوره های آموزش امداد و بهداشت و نیز توانمندسازی محلات با رویکرد کارآفرینی و اشتغال اقدام خواهد شد.
متقی گفت : این طرح قرار است با اولویت تامین آب پایدار در شهریور ماه اجرا شود.
وی از کلیه خیرین استان ، داوطلبان و اعضای خانه های هلال خواست تا با جمع آوری کمک های مردمی و جذب مشارکت های مالی ، در تامین بخشی از نیازهای اساسی مناطق مذکور از جمله تهیه تانکرهای آب و اتصالات مربوطه و نیز تامین دارو و سبدهای معیشتی قدمی هر چند کوچک در این امر خداپسندانه بردارند.