ناپایداری جوی در اصفهان تا فردا ادامه دارد/دمای فرودگاه به زیر صفر می‌رود کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی تا فردا بر روی استان اصفهان فعال است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا رفیعی به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا ۲ روز آینده اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی […]

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی تا فردا بر روی استان اصفهان فعال است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا رفیعی به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا ۲ روز آینده اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج بارشی از روی استان طی امروز تا اوایل وقت فردا است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید، به طور موقت گاهی شدید و بارش باران و برف و مه آلودگی به ویژه در جنوب و غرب استان و سایر مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد تا روز دوشنبه همچنان در سطح استان انتظار می‌رود، تصریح کرد: از روز دوشنبه تا اواخر هفته جوی پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه کاهش خواهد داشت، افزود: در این بازه زمانی اردستان، بادرود و خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فروگاه اصفهان با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.