اعزام داوران اصفهانی به مسابقات جهانی اسنوکر بیلیارد در کشور قطر  چهار داور بین‌المللی کشورمان منصور مقدم رئیس کمیته داوران به همراه حسین عبدالهی، رحمان هارونی و فاطمه سلمانی از استان اصفهان جهت قضاوت رقابت‌های جهانی اسنوکر راهی کشور قطر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و  به نقل از روابط‌عمومی هیئت بولینگ و […]

اعزام داوران اصفهانی به مسابقات جهانی اسنوکر بیلیارد در کشور قطر

 چهار داور بین‌المللی کشورمان منصور مقدم رئیس کمیته داوران به همراه حسین عبدالهی، رحمان هارونی و فاطمه سلمانی از استان اصفهان جهت قضاوت رقابت‌های جهانی اسنوکر راهی کشور قطر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و  به نقل از روابط‌عمومی هیئت بولینگ و بیلیارد؛ رقابت‌های جهانی اسنوکر در دو بخش مجزا بانوان و آقایان ۱۴ آبان لغایت سوم آذرماه به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود.

 چهار داور بین‌المللی کشورمان منصور مقدم رئیس کمیته داوران به همراه حسین عبدالهی، رحمان هارونی و فاطمه سلمانی از استان اصفهان جهت قضاوت در این مسابقات راهی کشور قطر شدند.

همچنین رحمان هارونی و فاطمه سلمانی از داوران ارزندهٔ استان اصفهان به این مسابقات اعزام شدند.

 داوران خوب کشورمان سابقه قضاوت در مراحل مرحلهٔ نهایی و نیمه‌نهایی رقابت‌های جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند و امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز در مراحل پایانی حضور پیدا کنند