گسترش ارتباطات نمایشگاهی شهر اصفهان و کوالالامپور

دیدار شهردار اصفهان و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان با خیری عمر سفیر کشور مالزی به منظور حفظ ارتباطات خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و کوالالامپور انجام شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،شهردار اصفهان در این دیدار گفت: اصفهان این آمادگی را دارد که در عرصه‌های گسترش ارتباطات به ویژه فضای نمایشگاهی نیز با مالزی وارد تعامل و فاز اجرایی شود.

علی قاسم زاده گفت: یکی از ظرفیت‌های موجود در اصفهان که قابلیت تعامل با مالزی را می تواند بیش از پیش تقویت کند فضای نمایشگاه بین‌المللی است. لذا می‌توان برنامه‌ریزی‌هایی انجام داد تا نمایشگاهی در اصفهان برای معرفی ظرفیت‌های مالزی و بالعکس نمایشگاهی در کوالالامپور برای معرفی ظرفیت‌های شهر اصفهان برپا شود.

شهردار اصفهان با توجه به ظرفیت‌های پیش رو در هنگام برپایی رویدادهای نمایشگاهی اظهار کرد:

در سایه برگزاری این نمایشگاه‌ها، ظرفیت‌های جدیدی همچون رویدادهای فرهنگی و آشنایی تورهای گردشگری نیز برای مراودات و ارتباطات شکل می‌گیرد.

غرفه ایران در نمایشگاه حلال مالزی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز با اشاره به سابقه ۱۲ ساله برگزاری غرفه ایران در نمایشگاه حلال مالزی توسط شرکت نمایشگاه اصفهان، افزود:

نمایشگاه بزرگ حلال در شهر کوالالامپور که یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی جهان است، ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش تعاملات و شهر اصفهان به مردم مالزی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است نوزدهمین سال حضور ایران در این رویداد بین‌المللی به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص گسترش ارتباطات نمایشگاهی از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲ خواهد بود.