نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا با همکاری شهرداری و دانشگاه اصفهان راه‌اندازی شد. مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان گفت:افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا به همت شهرداری اصفهان، در حالی که فقط پنج کشور در جهان چنین دستاورد و فناوری را دارد، برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران […]

نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا با همکاری شهرداری و دانشگاه اصفهان راه‌اندازی شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان گفت:افتتاح نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا به همت شهرداری اصفهان، در حالی که فقط پنج کشور در جهان چنین دستاورد و فناوری را دارد، برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است وامیدواریم با این کار ضریب ایمنی شهر را بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار اصفهان،مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری اصفهان و معاون محیط زیست شهرداری اصفهان و مدیران آتش نشانی برخی استان ها نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق در غرب آسیا با همکاری شهرداری و دانشگاه اصفهان راه‌اندازی شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه خرید تجهیزات لازم برای آزمایشگاه علت‌یابی حریق در قالب تفاهم‌نامه‌ای در سه فاز با دانشکده شیمی دانشگاه اصفهان صورت گرفت اظهار داشت:دو فاز دیگر این آزمایشگاه را با تلاش همکارانمان به بهره‌برداری خواهیم رساند تا از نتایج آن در تشخیص حریق در زمینه‌های مختلف از جمله موارد قضائی و انتظامی بهره‌مند شویم.
وی افزود: افتتاح این آزمایشگاه در حالی صورت پذیرفت که فقط پنج کشور در جهان چنین دستاورد و فناوری را دارد و این برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و
امیدواریم با این کار ضریب ایمنی شهر را بالا ببریم.
خبرنگار: الهام خانی